Voorlichtingsblad

Omstreeks 7 december 2023 verschijnt de vierde editie van het gemeentelijke voorlichtingsblad van dit jaar.

Wat staat er in?
In deze editie leest u onder andere over de begroting. Verder vindt u er informatie over de nieuwe Omgevingswet. Wethouder Luc Mangnus vertelt in een interview over zijn gevarieerd takenpakket. Verder staat er onder andere informatie over de kerst- en nieuwjaarsperiode in het blad en over de uitbreiding van woonwijk Groote Kreek.

Hoe verspreiden we het?
Het voorlichtingsblad verspreiden we samen met het Zeeuws-Vlaams Advertentieblad. De firma AREK uit Hulst zorgt hiervoor. Heeft u een nee/nee sticker op uw brievenbus? Dan ontvangt u het blad niet. Bewoners van het buitengebied ontvangen het blad per post.

Niet ontvangen?
Haal er dan een op in de gemeentewinkel in Hulst. Of neem contact met ons op via telefoonnummer 14 0114. Dan sturen we u het blad per post toe.

voorlichtingsblad