Boozyshop Hulst wint ABN AMRO Webshop Award

De Boozyshop in Hulst werd op 17 september 2019 in één adem genoemd met grote merken als Albert Heijn, HEMA, Zalado en Primera. Enkele kanshebbers voor de ABN AMRO Webshop Award 2019.  Boozyshop sleepte de Webshop Award in de categorie persoonlijke verzorging in de wacht.

De verkiezingen zijn een initiatief van Q&A in samenwerking met ABN AMRO en werden dit jaar voor de zeventiende keer georganiseerd. In de afgelopen maanden hebben ruim 220.000 consumenten meer dan 500 retailers beoordeeld. Daarmee zijn de ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ verkiezingen de grootste consumentenverkiezingen van Nederland. De consument geeft bij de beoordeling van haar favoriete retailer onder andere een oordeel over de prijs, het assortiment, de betrouwbaarheid en de service en kwaliteit. De uitreiking van de categorieprijzen vond plaats op dinsdag 17 september op het hoofdkantoor van ABN AMRO in Amsterdam.

Na de uitreiking van de categorieprijzen start de volgende fase van de ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ verkiezingen. Er zal een tweede stemperiode starten waarin een consumentenpanel bepaalt wie er naar huis gaat met de overall titels. Tijdens het ‘ABN AMRO Retailer of the Year’ gala, dat op donderdag 31 oktober 2019 plaatsvindt, worden de drie overall prijzen uitgereikt: ‘Beste Winkelketen van Nederland’, ‘Webshop Award the Netherlands’ en ‘Retailer of the Year the Netherlands’. Dan wordt duidelijk of Boozyshop zich de beste webwinkel van Nederland mag noemen.

Meer info: www.boozyshop.nl