Belastingvragen? Stel ze aan het steunpunt

De Belastingdienst helpt inwoners van de gemeente Hulst persoonlijk met alle vragen over belastingen, toeslagen en invorderingen. Hiervoor kunt u terecht bij het steunpunt in het stadhuis van Terneuzen. Dit is geopend op maandag en donderdag van 8:30 - 16:30 uur.

Bij het steunpunt kunt u terecht met al uw vragen over belastingzaken. Of het nu gaat om een vraag over betalingen, het invullen van een formulier of uitleg bij een brief. Ook is het in maart en april tijd voor de jaarlijkse belastingaangifte. De baliemedewerkers in het steunpunt helpen u hier graag bij.

Een afspraak over uw belastingzaken vraagt om tijd en aandacht. Daarom helpen de medewerkers van het steunpunt u zorgvuldig en nemen zij de tijd voor uw vraag. En hebt u bij thuiskomst toch nog een vraag? Dan helpen zij u graag nog een keer.

Maak een afspraak
Een afspraak bij het steunpunt is gratis. U maakt een afspraak via de BelastingTelefoon.

De BelastingTelefoon kunt u gratis bellen op 0800 - 0543 van:
    Maandag tot en met donderdag: 08:00 - 20:00 uur.
    Vrijdag: 08:00 - 17:00 uur.

Openingstijden
Het steunpunt is op afspraak geopend op:
    Maandag en donderdag van 8:30 - 16:30 uur
    Stadhuis Terneuzen, Stadhuisplein 1, Terneuzen

Meer weten?
Kijk op belastingdienst.nl voor aanvullende informatie.