Gewijzigde dienstverlening verlengd tot 2021

De gemeente Hulst continueert de gewijzigde dienstverlening in ieder geval nog tot 1 januari 2021. Dit besluit is genomen gezien de landelijke richtlijnen.

In verband met het coronavirus wijzigde de gemeente Hulst op 19 maart 2020 haar dienstverlening. Dit gebeurde conform de richtlijnen van de rijksoverheid. Een deel van de medewerkers werkt thuis. Dit zorgt voor een geringere bezetting en daarmee geringere kans op overdracht van het virus.

Telefonisch bereikbaarheid
De gemeente Hulst is telefonisch bereikbaar op de gebruikelijke wijze. Dat betekent dat de gemeente op tel. 14 0114 bereikbaar is op maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 16.00 uur.

Gemeentewinkel enkel op afspraak
In de gemeentewinkel wordt enkel gewerkt op afspraak. Zo kunnen contacten tot het minimum worden beperkt – zowel voor bezoekers als medewerkers. Ook wordt op die manier voorkomen dat teveel mensen in de wachtruimte samenkomen.
Een afspraak kan online worden gemaakt via www.gemeentehulst.nl of op tel. 14 0114.

Openingstijden gemeentewinkel
De openingstijden van de gemeentewinkel zijn tot 2021 als volgt – en enkel op afspraak:
Maandag        9.00 – 12.00 uur     13.00 – 16.00 uur
Dinsdag         9.00 – 12.00 uur     13.00 – 16.00 uur
Woensdag     9.00 – 12.00 uur    13.00 – 16.00 uur    18.00 – 20.00 uur
Donderdag    9.00 – 12.00 uur     13.00 – 16.00 uur
Vrijdag            9.00 – 12.00 uur     13.00 – 16.00 uur
Zaterdag        gesloten

De gemeente Hulst blijft haar inwoners binnen de geldende richtlijnen van dienst.
Bezoekers worden gevraagd niet naar de gemeentewinkel te komen als zij verkoudheids- of griepklachten hebben. Tijdens het bezoek dient steeds 1,5 meter afstand te worden gehouden. Zo werken we samen aan de bestrijding van het coronavirus.

Archief
De leeszaal van het archief blijft tot 2021 gesloten. Met de vrijwilligers van het archief en de oudheidkundige kring worden individuele afspraken gemaakt.