Hulp voor verenigingen bij subsidiedossiers

Het jaar 2021 is alweer enkele maanden onderweg. Als gevolg van de coronamaatregelen zijn activiteiten van verenigingen en organisaties veelal anders dan anders verlopen. Verenigingen en organisaties die van de gemeente subsidie hebben ontvangen, moeten aan het eind van het jaar informatie verstrekken. Om te zorgen dat duidelijk is wat er wordt verwacht, zijn er twee informatiebijeenkomsten.

Bijeenkomst over verantwoording subsidiebedrag
Op donderdag 20 mei 2021 wordt - tijdens een online bijeenkomst – verteld over hoe u als organisatie/vereniging uw subsidie over het jaar 2021 moet verantwoorden. Deze bijeenkomst is bedoeld voor de bestuurders van organisaties/verenigingen die voor 2021 een gemeentelijk subsidie hebben ontvangen. De bijeenkomst is vanaf 19.30 uur tot 21.30 uur.

Bijeenkomst financiële gegevens bij subsidieverzoek
Op donderdag 3 juni 2021 is er een online bijeenkomst speciaal voor de penningmeesters van organisaties/verenigingen. Dan wordt verteld welke financiële gegevens moeten worden ingediend bij een subsidieverzoek.

Deelname
Om deel te nemen aan de online informatiebijeenkomst gaat u die avond naar het Youtube kanaal van de gemeente Hulst.

Vragen
Tijdens de online bijeenkomst worden ook direct vragen van organisaties beantwoord. Vragen kunt u toesturen via e-mail vanloon@hordijk.org. Dat kan tot en met woensdag 19 mei 2021. Ook tijdens de live-uitzending kunt u vragen stellen via chat-functie van het You-tube-kanaal.
Voor andere vragen of vragen over deze bijeenkomsten in het algemeen, kunt u contact opnemen met de afdeling Samenleving via telefoonnummer 14 0114.