Home / de Gemeente / Nieuws / Archief / Nieuw systeem voor optimalisering dienstverlening
Om de kwaliteit van onze dienstverlening te bewaken en verbeteren en alle informatie digitaal te verwerken, gaan we werken met een nieuw systeem. Daarvoor ondertekende wethouder Denis Steijaert op 4 juli 2022 een contract met het bedrijf Visma Circle.
Het systeem gaat ons helpen bij de een heleboel taken en processen. Het helpt onze collega’s, maar gaat ook zeker voor u als inwoner of ondernemer een positief effect hebben. Het systeem voorziet namelijk ook in een digitaal klantportaal. Dat zorgt er voor dat u op digitale wijze steeds online producten en diensten bij ons kunt aanvragen en ook de status van hun aanvraag eenvoudig kunt volgen.
De invoering van het nieuwe systeem is ingrijpend. Het duurt ongeveer een jaar.
Meer over wat het nieuwe systeem betekent, leest u in dit artikel: Gemeente Hulst kiest voor Djuma Zaaksysteem (vismacircle.nl)
Postbus 49
4560 AA Hulst
Tel. 14 0114
Tel. vanuit buitenland:
+31 114 38 90 00
06 13 32 33 99
Voor de openingstijden klikt u hier.
Grote Markt 24
4561 EB Hulst
Grote Markt 21
4561 EA Hulst
Grote Markt 21
4561 EA Hulst
Oceanië 2
4561 PJ Hulst