Zwembad de Honte gaat open

Zwembad De Honte in Kloosterzande gaat op maandag 6 mei 2024 weer open. Bij mooi weer is het een zalige plaats voor een frisse duik. Het zwemseizoen loopt dit jaar tot en met vrijdag 13 september 2024.

Openingstijden zwembad
Maandag tot en met vrijdag van 10.00 tot 19.00 uur.
Zaterdag en zondag van 13.00 tot 18.00 uur.

Toegangstarieven
Kinderen tot en met 4 jaar                    gratis
Dagkaart volwassene                           4 euro
Dagkaart kind (5 t/m 14 jaar)               3,50 euro
Dagkaart 65+                                          3,50 euro
Tienbadenkaart volwassene               35 euro
Tienbadenkaart kind (5 t/m 14 jaar)   30 euro
Tienbadenkaart Pas 65+                      30 euro

Zwemabonnementen
Ook dit jaar zijn er zwemabonnementen. Deze kosten:
Volwassenen (15 t/m 65 jaar)  60 euro
Kind (5 t/m 14 jaar)                     45 euro
Pas 65+                                        45 euro
Gezin                                             140 euro

De abonnementen kunnen digitaal, in de gemeentewinkel of bij zwembad De Honte worden aangevraagd. Bij zwembad De Honte ontvangt men eerst een tijdelijk abonnement. Dat wordt later omgezet in een definitief abonnement. Deze wordt per post toegestuurd.

Gratis voor minima
Inwoners van de gemeente Hulst met een minimuminkomen komen in aanmerking voor een gratis (gezins)abonnement voor zwembad De Honte. Beweging is voor iedereen belangrijk. Daarom maakten we dit jaar de groep die in aanmerking komt groter.
Inwoners die in aanmerking komen voor een gratis abonnement, ontvingen van ons een brief.
Geen brief ontvangen? En denkt u toch in aanmerking te komen voor een gratis abonnement? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 14 0114.