Abonnementen zwembad de Honte

Zwembad De Honte in Kloosterzande gaat op 6 mei weer open. Eerder lukt niet. Het bad krijgt dit voorjaar namelijk een volledige verfbeurt. Die klus moeten we uitvoeren bij redelijke temperaturen. Daarom kon dit niet tijdens het winterseizoen.

Zwemabonnementen
Ook dit jaar is het mogelijk een zwemabonnement in voorverkoop te kopen. Dit kan digitaal én in de gemeentewinkel te Hulst.
Online bestelt u een zwemabonnement via www.gemeentehulst.nl U betaalt dan bij de aanvraag via i-deal. We sturen het abonnement op naar uw huisadres.
De abonnementen kunt u ook in de gemeentewinkel aanvragen. Dit is mogelijk tijdens de openingstijden van de gemeentewinkel. Wij werken op afspraak. Een afspraak maakt u op www.gemeentehulst.nl of via telefoonnummer 14 0114.

Voorverkoop
Tot en met 19 april 2024 is de voorverkoop van de zwemabonnementen. U krijgt dan korting (voorverkoop). De zwemabonnementen 2024 kosten:

Normaal         Voorverkoop
Volwassene (15 t/m 65 jaar)    60 euro           57 euro
Kind (5 t/m 14 jaar)                    45 euro           42,75 euro
Pas 65+                                       45 euro           42,75 euro
Gezin                                            140 euro         133 euro

Tijdens het seizoen kunt u een abonnement digitaal, in de gemeentewinkel of bij zwembad De Honte aanvragen. Bij zwembad De Honte ontvangt u eerst een tijdelijk abonnement. Dat zetten we later om in een definitief abonnement. Dat sturen we u toe per post.

Gratis voor minima
Inwoners van de gemeente Hulst met een minimuminkomen komen in aanmerking voor een gratis (gezins)abonnement voor zwembad De Honte. Beweging is voor iedereen belangrijk. Daarom maakten we dit jaar de groep die in aanmerking komt groter.
Inwoners die in aanmerking komen voor een gratis abonnement, ontvingen van ons een brief.
Geen brief ontvangen? En denkt u toch in aanmerking te komen voor een gratis abonnement? Neem dan contact met ons op via telefoonnummer 14 0114.