Culinaire markt in Michelstadt

Op zondag 28 april 2024 is er een nieuw evenement in onze zusterstad Michelstadt. Dat heet: ‘Andere Länder, andere Fritten’. Of te wel: Andere landen, andere frieten. Michelstadt omschrijft het als een wereldreis op een bord. Op deze dag zijn er diverse stands waar allerlei verschillend eten te zien en te proeven is. Het is bovenal een gezellige happening.

Eten verbroedert
Omdat eten verbroedert, nodigt Michelstadt ook haar zustergemeenten uit om aan dit evenement deel te nemen. De Franse zusterstad Rumilly laat op 28 april de bezoekers proeven van haar wijn en kaas. Natuurlijk is die ook te koop.

Is Hulst er ook bij?
Dat is de vraag. Hebt u interesse om deel te nemen? Hebt u iets waarvan u graag de inwoners en bezoekers van Michelstadt laat proeven en genieten? Laat het ons uiterlijk 1 maart 2024 weten via info@gemeentehulst.nl – onder vermelding van ‘Michelstadt – wereldreis op een bord’. We brengen geïnteresseerden dan in contact met de organisatie in Michelstadt. Deelname is op eigen kosten. Het is mogelijk om tijdens het evenement eten/drinken te koop aan te bieden. Natuurlijk ontbreekt een kleine geste van onze zijde niet.