Vier Hulster burgemeesters

Bijzonder, dat was het zeker vandaag in Eindhoven. Burgemeester Ilona Jense-van Haarst bezocht daar Peter Molthoff. De oud-burgemeester en ereburger van Hulst vierde op 14 september 2023 zijn honderdste verjaardag. Burgemeester Jense-van Haarst ging hem persoonlijk feliciteren. En dat deed ze niet alleen. Ze liet zich vergezellen door de oud-burgemeesters Jan-Frans Mulder en Antoine Kessen. Dat zorgde voor een historisch moment: Vier Hulster burgemeesters bijeen!

‘Het is een wonder dat ik honderd ben geworden. Maar het is ook zeker een wonder dat we hier met zijn vieren bij elkaar zijn.’, vertelde Peter Molthoff. Hij kijkt met veel tevredenheid terug op zijn tijd in Hulst. ‘Ik heb alles gedaan waarvan ik dacht dat ‘t moest gebeuren. Iets kunnen betekenen voor de gemeenschap en de mensen, dát geeft voldoening. Dat maakt het burgemeester zijn zo mooi.’ Zijn advies aan huidig burgemeester Ilona Jense-van Haarst: ‘Inspelen op de wensen van de mensen!’

Het kwartet had heel wat te bepraten over het toen en nu van Hulst.

Namens Peter Molthoff, dank aan iedereen die een felicitatie of attentie bezorgde. Hij heeft ze stuk voor stuk gewaardeerd.