Handen uit de mouwen tijdens NLDoet

Op vrijdag 15 maart en zaterdag 16 maart 2024 was het weer NLDoet. Dit is de grootste vrijwilligersactie van Nederland. Het Oranje Fonds organiseert deze actie jaarlijks samen met vele andere sociaal-maatschappelijke organisaties.
Vrijwilligers zijn het kloppend hart van vele sociale initiatieven. Het Oranje Fonds laat daarom met NLDoet zien hoe belangrijk actieve burgers voor de samenleving zijn.

Ook het gemeentebestuur van Hulst vindt vrijwilligerswerk heel belangrijk. Daarom namen ze ook dit jaar deel aan NLDoet. Op zaterdag 16 maart 2024 waren burgemeester Ilona Jense-van Haarst en de wethouders Gino Depauw, Denis Steijaert en Jean-Paul Hageman present in Terhole. Samen met andere vrijwilligers voerden ze daar klusjes uit bij dorpshuis Brandershole.