Reserveren

Bij een bezoek aan de leeszaal van het archief van de gemeente Hulst moet u reserveren.

Hoe doet u dat?
•    U reserveert minimaal 24 uur van tevoren één tijdsblok. U mailt naar archief@gemeentehulst.nl op welke dag en tijdsblok (ochtend of middag) u wilt komen. In het onderwerp vermeldt u Reservering leeszaal. Ook geeft u aan welke archiefstukken u wilt inzien;
•    Wij werken met het bezoekersregistratiesysteem EVA. Wanneer uw afspraak is ingeplant krijgt u via de e-mail een QR-code. Deze neemt u mee naar uw afspraak. U meldt zich in de gemeentewinkel aan de Grote Markt 24 in Hulst bij de zuil voor bezoekersregistratie. Hier scant u uw QR-code. U wordt dan doorverwezen naar de hal van
      het Stadhuis. Daar haalt de archiefmedewerker u op. U krijgt een bezoekerspas die u draagt tijdens uw bezoek aan de leeszaal. Na afloop van uw bezoek begeleidt de archiefmedewerker u naar de uitgang en wordt u afgemeld als bezoeker. U levert de bezoekerspas dan weer in;  
•    Uw reservering wordt altijd bevestigd. Een niet bevestigde reservering is niet geldig;
•    U kunt pas weer een tijdsblok reserveren de dag na uw laatste bezoek;
•    Er mogen maximaal drie bezoekers per tijdsblok tegelijk reserveren;
•    In overleg met de archiefmedewerker kan er een maximum gesteld worden aan het aantal op te vragen archiefstukken;
•    Reserveringen worden behandeld op volgorde van binnenkomst. Is uw gevraagde tijdsblok niet meer beschikbaar dan schuift u door naar het eerstvolgende vrije tijdsblok;
•    Bent u gebonden aan een bepaalde dag of dagdeel, geef dit dan aan;
•    Incidentele bezoekers met een lange reistijd kunnen een volledige dag reserveren en hebben altijd voorrang.