Niet verwijderen, is nodig voor custom styling

Openingstijden

Gemeentewinkel: adres & openingstijden

Bijzondere sluitingsdagen gemeente

Milieustraat: adres & openingstijden
Gemeentearchief: adres & openingstijden
Stadhuis
Gemeentewerkplaats



Gemeentewinkel - Grote Markt 24, 4561 EB Hulst

De openingstijden van de gemeentewinkel zijn als volgt - en enkel op afspraak.

Maandag: 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur
Dinsdag: 9.00 - 12.00 uur  en 13.00 - 16.00 uur
Woensdag: 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur en 18.00 - 20.00 uur *
Donderdag: 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur 
Vrijdag: 9.00 - 12.00 uur en 13.00 - 16.00 uur
Zaterdag: gesloten

U kunt enkel op afspraak terecht.
Een afspraak dient minimaal één dag op voorhand te worden gemaakt.
Het afhalen van paspoorten, identiteitsbewijzen en rijbewijzen kan tijdens alle openingstijden zonder afspraak.

* U kunt op deze avond voor een beperkt aanbod van producten. Denk daarbij aan paspoorten, rijbewijzen, uittreksels BRP, parkeer(schijf)vergunningen, etc. Aangifte verhuizing van het buitenland (eerste inschrijving) en aangifte van geboorte/overlijden/huwelijk is niet mogelijk.

 

Bijzondere sluitingsdagen gemeente



Milieustraat - Afrikaweg 6, 4561 PA Hulst
 

Gemeentearchief - Grote Markt 21, 4561 EA Hulst

Bezoekers kunnen voor het gemeentearchief terecht in de leesruimte van het archief in het stadhuis. Hier kunt u originele documenten inzien, maar ook bronnen voor stamboomonderzoek raadplegen. Onze collega's helpen u graag op weg. Er zijn voldoende aansluitpunten voor laptops en er is Wifi beschikbaar.

De leesruimte is open op woensdag en donderdag. U dient op voorhand te reserveren. Hoe dit gaat? Dat leest u hier:
Woensdag  :     Tijdsblok 1: 9:00 - 12.00 uur       Tijdsblok 2: 13:00 - 16:00 uur
Donderdag:       Tijdsblok 1: 9:00 - 12.00 uur      Tijdsblok 2: 13:00 - 16:00 uur

Hoe gaat dit in z’n werk:
•    U reserveert 24 uur van tevoren, per keer 1 tijdsblok van 3 uur en geeft daarbij aan welk archiefmateriaal u wilt inzien.
•    U kunt pas weer een blok reserveren de dag na uw laatste bezoek.
•    Er mogen maximaal 3 bezoekers aanwezig zijn.
•    Reserveringen worden behandeld op volgorde van binnenkomst; is uw gevraagde tijdsblok niet meer beschikbaar dan schuift u door naar het eerstvolgende vrije tijdsblok.
•    Bent u gebonden aan een bepaalde dag of dagdeel, geef dit dan aan.
•    Incidentele bezoekers met een lange reistijd kunnen een volledige dag reserveren en hebben altijd voorrang.

Verder gelden voor uw verblijf in de leeskamer de volgende regels:
•    Bij aankomst graag melden bij de receptie van de gemeentewinkel. U wordt opgehaald.
•    Laptop, schrijfblok, fototoestel en potloden zonder gum mag u meenemen naar de leeszaal. Pennen zijn niet toegestaan.
•    Mobiele telefoons mogen mee naar binnen. Maar zet het toestel op stil of trilstand. Wordt u gebeld, verlaat dan de zaal.
•    Eten en drinken is in de leeszaal niet toegestaan.

Een tijdsblok reserveren kunt u 24 uur van tevoren doen door te mailen aan archief@gemeentehulst.nl met in het onderwerp: Reservering leeszaal. Benoem hierbij uw naam en welke archiefstukken u nodig heeft.
Uw reservering wordt altijd bevestigd. Een niet bevestigde reservering is niet geldig.

Online raadplegen
Een digitale ontdekkingsreis is ook mogelijk; kijk daarvoor op www.zeeuwengezocht.nl Daar vindt u alle openbare akten van de burgerlijke stand van heel de gemeente Hulst.
Voor het online raadplegen van de collectie kunt u kijken op www.archieven.nl
Wanneer u meer te weten wilt komen over een stamboom, dan kunt u terecht op www.archieven.nl

 

Stadhuis - Grote Markt 21, 4561 EA Hulst

In het stadhuis bevinden zich de gemeentelijke kantoren en vergaderruimten. Voor een afspraak met een bestuurder of medewerker meldt u zich aan de centrale balie in de gemeentewinkel.
Wanneer er openbare vergaderingen zijn, is het stadhuis geopend.
 

Gemeentewerkplaats - Oceanië 2, 4561 PJ Hulst

Bezoek op afspraak, tel. 14 0114.