Ondernemers weten het loket te vinden

Onze ondernemers ontzorgen en hen laten groeien waar mogelijk. Dat vinden we belangrijk. Daarom is er sinds begin dit jaar het ondernemersloket Inulst. Angelique van Zadelhoff, onze adviseur bedrijven, is daar hét aanspreekpunt voor ondernemers in onze gemeente. En die weten haar ondertussen goed te vinden.

Hoe het gaat
‘Van kleine en praktische vragen tot brede of hele specifieke vraagstukken. Startende ondernemers en ondernemers die uitbreiding overwegen of tegen een probleem aanlopen; ZZP’ers en grote ondernemers; het is heel divers.’, vertelt Angelique. ‘De ene mailt liever, de andere belt op. Ook zijn er ondernemers die graag hebben dat ik langs kom. Het kan allemaal. Ook in onze organisatie is er ondertussen een goede wisselwerking. Ik zit wekelijks aan tafel met de collega’s van ruimtelijke ordening en vergunningverlening. Samen bekijken we vragen van ondernemers en denken met elkaar mee.’

Er zijn verschillende ondernemersverenigingen in onze gemeente. Dat gaat van een winkeliersvereniging tot een bedrijventerreinoverleg tot de ZLTO. Angelique gaat met allen aan tafel. Ook zijn er maandelijks bedrijfsbezoeken. De aanleiding kan divers zijn. Soms speelt er iets, zijn er ontwikkelingen. Een andere keer heeft de ondernemer of Angelique gewoon behoefte om kennis te maken en informatie te delen. Behoefte aan een bezoek? Laat het weten aan Angelique!

Toekomst
‘Verder bouwen aan de contacten met onze ondernemers, dat is sowieso mijn ambitie. Er hoeft zeker niet altijd een directe aanleiding te zijn. Want al pratend kom je vaak op interessante dingen en kunnen kansen opduiken en mooie dingen ontstaan.’, aldus Angelique. ‘Samen de schouders er onder; dat is een meerwaarde en vooral ook hartstikke leuk en interessant.’, zo concludeert ze.

Contact leggen
Wilt u als ondernemer uitbreiden, of zijn er juist vragen omdat het even lastiger gaat? Of bent u een starter en zoekt u de weg? Of heeft u als ondernemer een goed idee of een onderwerp waar u eens graag over van gedachten wisselt? Of wilt u advies over het verduurzamen van uw onderneming? Dan is er het ondernemersloket Inulst in de persoon van Angelique van Zadelhoff.

Hoe u als ondernemer Angelique contacteert, is aan u zelf. Dat kan telefonisch of via persoonlijk contact of via de digitale weg. Voor Angelique maakt het niet uit. Zij staat klaar.
Bellen?         06 30 92 48 87
Mailen?         A.van.Zadelhoff@gemeentehulst.nl
Neem ook eens een kijkje op www.gemeentehulst.nl/ondernemers