Bevrijdingsmaaltijd in Hulst

Zondag 5 mei 2024 is het Bevrijdingsdag. In heel het land zijn die dag Vrijheidsmaaltijden. Dit jaar voor het eerst ook in onze gemeente. Burgemeester Ilona Jense-van Haarst nodigt hiervoor honderd inwoners uit.

Vrijheidsmaaltijd
De Vrijheidsmaaltijd is een bijzondere ontmoeting aan de eettafel, waarbij de gasten over vrijheid en onvrijheid spreken. Dit zijn thema’s waar we niet dagelijks bij stilstaan.

Het programma
We verwachten deelnemers aan de maaltijd deze dag om 12.00 uur in het stadhuis in Hulst. Om 12.30 uur serveren we soep met broodjes. Tijdens de maaltijd vertellen enkele gastsprekers over het onderwerp ‘vrijheid’. De vrijheidsmaaltijd duurt tot 14.00 uur.

Aanmelden
Aanmelden kan via info@gemeentehulst.nl - onder vermelding van ‘Vrijheidsmaaltijd’.
Deelname is gratis.
Let op: Vol is vol. Er zijn honderd stoelen aan de vrijheidstafel in Hulst.