Melding openbare ruimte

Iets melden bij onze gemeente? Meld het met Fixi

Ziet u iets in onze gemeente wat onze aandacht nodig heeft? Meld het ons via Fixi. Denk aan een losliggende stoeptegel, een kapot speeltoestel of zwerfafval.

Doe uw melding via de Fixi-app of de Fixi-website. We kunnen dan uw melding sneller afhandelen. U kunt zelf de status van uw melding zien. Ook ziet u op een interactieve kaart of er al een melding is gemaakt over hetzelfde onderwerp. Samen verhelpen we snel en makkelijk de meldingen. We fixen het, met Fixi!

Hoe werkt Fixi?

1.      Download de Fixi app op uw telefoon of ga naar de website www.Fixi.nl/hulst.

  1. Op de kaart klikt u de locatie aan, waarover u een melding wil doen.
  2. Maak eenvoudig een melding. Het helpt ons, als u foto’s van de situatie toevoegt.
  3. Wilt u op de hoogte blijven van de afhandeling van uw melding?
  4. Laat dan uw contactgegevens achter.*
  5. U ontvangt een melding als we met uw vraag aan de slag gaan.
  6. U ontvangt opnieuw een melding als uw melding is afgehandeld.
  7. Een afgehandelde melding blijft nog twee weken zichtbaar op de kaart.

* Wij behandelen uw persoonlijke gegevens vertrouwelijk, volgens de AVG-wetgeving.

Lichtmasten
Defecte lichtmasten kunt u digitaal melden via de website van OV Storing Zeeland.

Spoedeisende stituaties
Is er sprake van een levensbedreigende situatie? Bel dan direct 112. Wel politie maar geen spoed? Bel dan 0900-8844.

De gemeente is buiten kantooruren alleen bereikbaar bij onverwachte dringende situaties in de openbare ruimte. Het gaat dam om ernstige storingen die grote overlast veroorzaken of die voor gevaarlijke situaties zorgen. Het calamiteitennummer van de gemeente is 0114-389289. Tijdens kantooruren belt u hiervoor naar het algemene nummer van de gemeente 14-0114.

Bijzonderheden

Wetten

Aanpak

Maak uw melding via www.Fixi.nl/hulst.

Het is ook mogelijk de melding telefonisch te doen via 14-0114.