Informatiebijeenkomst voor senioren over Cybercriminaliteit

Ontvangt u wel eens een mailtje, appje of telefoontje waarvan u denkt ‘Klopt dit wel?’. Het aantal slachtoffers van fraude is de laatste jaren fors toegenomen. Senioren zijn hiervan helaas vaak slachtoffer. Daarom organiseren we speciaal voor deze groep een bijeenkomst.

Informatie en uitleg
Tijdens deze bijeenkomst krijgt u informatie over verschillende manieren van oplichting, zoals Whatsapp fraude, helpdeskfraude en phishing. We vertellen u hoe u deze manieren van oplichting herkent.
We organiseren deze bijeenkomst samen met Stichting Hulst voor elkaar, Bibliotheek Zeeuws-Vlaanderen, Haulez Assurantiën, zelfstandig adviseur van RegioBank in Hulst en de Politie.

Waar en wanneer
Deze bijeenkomst vindt plaats op woensdag 13 maart 2024 in de Truffinozaal van de Blaauwe Hoeve in Hulst. De bijeenkomst start om 15.00 uur en eindigt om 16.30 uur.
Burgemeester Ilona Jense-van Haarst is deze middag aanwezig. Zij hoopt vele senioren te mogen verwelkomen.

Aanmelden
Aanmelden voor de bijeenkomst is mogelijk via info@gemeentehulst.nl – graag uiterlijk 7 maart 2024.